onsdag 17. juni 2009

Jeg spiller gitar. Ny ting man ikke vet om Margarita (selv om det egentlig bare er tull, siden de eneste som gidder å lese bloggen min er folk jeg kjenner og de vet sånt.. menmen.. det er jo lov og drømme om faste, ukjente fæns som bryr seg om mitt meningsløse liv), (emo, nei det har vi ikke sett:P) Hvor var jeg.. Jo! Gitar! Jeg spiller gitar.. På et ganske lavt nivå.. Jeg er ikke som min kompis Sindre, som kan høre en sang en halv gang, baklengs, mens han står på hode, og etterpå kunne sangen utenatt.. jeg er heller ikke som min andre kompis eirik, som leser tablatur på vansklige sanger som om det er det eneste han har gjort hele livet.. Jeg har spilt i 5 år.. Og jeg er vel sånn under middels god. Litt flaut egentlig.. Med tanke på at jeg har voks opp med to musiker/hippie/pønker/ bohem forelder.. (først og fremst musikere) åjada.. mine foreldre livnærer seg av musikken og jeg klarer såvidt og gå fra et barregrep til et annet.. Meeen, hva jeg mangler av kunskap tar jeg igjen i hardt arbeid.... Og sjarm<3

poenget var (for Margarita har alltid et poeng når hun blogger)

Det er sol, det er sommer, og jeg skal på diverse turer med gitaren min. Men jeg klarer aldri og finne på sanger jeg skal lære meg! Har noen forslag? jeg spiller kassegitar så ta det i betrakning... Nå regner jeg ikke med så veldig mange kometarer i og med at det bare er mari og ida som leser denne bloggen (no offence jenter) men uansett..

kom med forslagg! jeg må utvide mitt roportuar!

2 kommentarer:

  1. ha ha!! du er morsom.. men du må jo reklamere for den om du vil at noen skal lese den da vettu :)

    Nei jeg har kommet med noen forslag på msn allerede... men ingentlig i veien for litt miley cyrus ;D

    SvarSlett