torsdag 11. juni 2009

Ok, i følge meg selv, og innlegget jeg skrev for to dager siden så skulle jeg nå ha hatt... hva var det igjen? jo.. :magevreng, fugleinfluensa, hodepine og downsyndrom.. høres ikke det riktid ut? joa, det var noe sånt. for som jeg også sa i forige innelgg så kom jeg opp i matte muntlig, som betyr at jeg i dag har snakket forran læreren min og sensor (frysning) om rette linjer og statestikk.. ut ifra at dere lesere har fått opplysninger om at 1: jeg hater matte, 2: jeg har nesten ikke klart og se i matte boka de to dagene jeg har fått til og øve, og 3: når jeg har sett i matteboka så har jeg 90% av tiden begynt og grine fordi jeg følte at jeg ikke kunne noen ting, så har nok dere med hvertfall en liten smulle fyll mellom ørene antageligvis klart og komme frem til at jeg burde ha ligget dø og begraved akkurat nå. ferdig tygget og spyttet ut igjen av sensor. Men her sitter jeg da oppreist, loker på pc'n og tar livet helt kult!

hvorfor sier du?
fordi: (sier jeg)

jeg klarte det!!!!! jeg ble plutselig smart! jeg klarte det med glans og fikk 5!!! det er nesten helt perfekt det!!! dette kommer fra en som fikk 3 hele veien til i høst!
så: stor takk til: eirik (som hjalp meg), Linn (min geniale mattelærer) og Eira (du er fantasitsk)

Margarita er herved blitt smart og lykkelig!!!<3

GOD SOMMER!<3

2 kommentarer: